Сёння: 10 октября, Чацвер

Кантактны тэлефон (факс): 26-98-33


Рэжым працы
Панядзелак – пятніца: 8:30 - 17:30
Перапынак на абед: 13:00 - 14:00
Выхадныя дні: субота, нядзеля
Прыём грамадзян у адпаведнасці з графікам.
Тэлефон гарачай лініі: (8 0162) 26-98-33
Паштовы адрас: 224701, г. Брест, пр. Машэрава, 6
E-mail: justice@brestjust.gov.by





Герб 1 Герб 2 Герб 3 Галоўнае ўпраўленне юстыцыі
Брэсцкага абласнога выканаўчага камітэта
Апастыль

Апастыль

Галоўнае ўпраўленне юстыцыі Брэсцкага аблвыканкама Рэспублікі Беларусь прастаўляе апастыль (робіць легалізацыйны надпіс) толькі на дакументах, якія выйшлі з:

  • - судоў,
  • - натарыяльных архіваў,
  • - ад натарыусаў.

На іншых відах дакументаў прастаўленне апастылю ў адпаведнасці з кампетэнцыяй маюць права:

  • - Міністэрства адукацыі - на дакументах, якія выйшлі з устаноў адукацыі;
  • - Дэпартамент па архівах і справаводству Міністэрства юстыцыі - на дакументах, якія выйшлі з дзяржаўных архіваў Рэспублікі Беларусь;
  • Міністэрства замежных спраў - на ўсіх іншых відах дакументаў, а таксама дакументах, якія названы вышэй, якія паступілі з дыпламатычных прадстаўніцтваў і консульскіх устаноў Рэспублікі Беларусь альбо выпатрабаваных імі.

 (Гл. пастанову Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 15 снежня 1992 г. № 754)

Прыём дакументаў у галоўным упраўленні юстыцыі Брэсцкага аблвыканкама ажыццяўляецца па адрасе:

г. Брэст, вул. Леніна, 11, каб. 17

Тэлефон: 8 (0162) 21-62-36,

У адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 4 верасня 2023 г. № 278 "Аб парадку выдачы дакументаў і здзяйснення дзеянняў" заява аб ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры "Прастаўленне апастыля на афіцыйным дакуменце, складзеным на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь" падаецца зацікаўленай асобай асабіста або праз свайго прадстаўніка на падставе даверанасці, аформленай у Рэспубліцы Беларусь.

Графік прыёму і выдачы дакументаў:

  • Прыём дакументаў: 
  • Панядзелак з 11.00 да 13.00.
  • Аўторак, Серада, Чацвер, Пятніца з 8.00 да 10.30,

  • Выдача дакументаў: 

  • Панядзелак з 18.00 да 20.00.
  • Аўторак, Серада, Чацвер, Пятніца з 16.00 да 17.30,

Пры правядзенні спецыяльнай праверкі тэрмін афармлення дакументаў не можа перавышаць 15 дзён.

(Гл. Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200, п.п. 18.19.1)

 Адказны за арганізацыю прыёму - намеснік начальніка аддзела архіўных устаноў, натарыята і загсаў Н.Н. Варатнікова.

У адпаведнасці з пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 21 сакавіка 2022 г. № 148 «Об установлении ставок консульского сбора и государственной пошлины»  за прастаўленне апастылю на афіцыйных дакументах, прызначаных для выкарыстання за мяжой, трэба заплаціць дзяржаўную пошліну ў памеры 5 базавых велічын.

Административная процедура «проставление апостиля на официальном документе, составленном на территории Республики Беларусь» осуществляется в соответствии с подпунктом 18.19.1. пункта 18.19. Перечня административных процедур, осуществляемых государственными органами и иными организациями по заявлениям граждан, утвержденного Указом Президента Республики Беларусь от 26.04.2010 № 200 «Об административных процедурах, осуществляемых государственными органами и иными организациями по заявлениям граждан»:

Наименование административной процедуры

Государственный орган (иная организация), в который гражданин должен обратиться

Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры

Максимальный срок осуществления административной процедуры

Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры

1

2

3

4

5

18.19.1. при обращении лица, находящегося в Республике Беларусь

Министерство образования, Департамент по архивам и делопроизводству Министерства юстиции, главное управление юстиции областного (Минского городского) исполнительного комитета, Министерства иностранных дел

официальный документ, оформленный в установленном порядке, на котором необходимо проставить апостиль

документ, подтверждающий внесение платы

1 день со дня предъявления документа, а при необходимости проведения специальной проверки, запроса документов и (или) сведений от других государственных органов, иных организаций - 15 дней

на срок действия документа, на котором проставляется апостиль


Аплата дзяржаўнай пошліны ажыцяўляецца на:

р / р № BY05AKBB36002010000320000000 Галоўнага ўпраўлення Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь па Брэсцкай вобласці, ААТ АСБ «Беларусбанк», код банка AKBBBY2X, УНП 200676206

прызначэнне плацяжу для фізічных асоб - 03002

прызначэнне плацяжу для юрыдычных асоб - 03001Дзяржаўная пошліна за прастаўленне апастылю

«Выплата дзяржаўнай пошліны ў электронным выглядзе»

Пасродкам АІС «Расчет» (АРІП) можна выплаціць дзяржаўную пошліну за прастаўленне апастыля на афіцыйных дакументах, складзеных на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь, прызначаных для выкарыстання за мяжой.

У выпадку выплаты дзяржаўнай пошліны з дапамогай АРІП арыгінал альбо копія плацежнага дакумента, які пацвярджае такую выплату, у рэгіструючы орган не ўяўляецца.

Для правядзення плацяжу неабходна з дапамогай АРІП:

1.Увайсці ў АІС «Расчет» (АРІП).

2. Выбраць паслядоўна ўкладкі: Суды, Юстыцыя, Юрыдычныя паслугі → апастыль → Брэсцкі аблвыканкам (ГУЮ) → фізічныя асобы → апастыль.

альбо

у пошукавай сістэме АРІП ўвесці нумар паслугі:

для фізічнай асобы: 4501841-апастыль.

для юрыдычнай асобы: 4501861-апастыль.

3. Пры здзяйсненні плацяжу па паслузе «апастыль»:

- фізічная асоба ў сістэме АРІП паказвае нумар дакумента, які сведчыць асобу (напрыклад, АВ1234567) (па іншых паслугах фізічныя асобы ўводзяць свой ідэнтыфікацыйны нумар);

- юрыдычная асоба ў сістэме АРІП паказвае рэгістрацыйны нумар і найменне юрыдычнай асобы.

4. Праверыць карэктнасць інфармацыі.

5. «Здзейсніць плацёж».