Сёння: 28 марта, Чацвер

Кантактны тэлефон (факс): 26-98-33


Рэжым працы
Панядзелак – пятніца: 8:30 - 17:30
Перапынак на абед: 13:00 - 14:00
Выхадныя дні: субота, нядзеля
Прыём грамадзян у адпаведнасці з графікам.
Тэлефон гарачай лініі: (8 0162) 26-98-33
Паштовы адрас: 224005, г. Брест, вул. Ленiна, 11
E-mail: justice@brestjust.gov.by
Схема праезду




Герб 1 Герб 2 Герб 3 Галоўнае ўпраўленне юстыцыі
Брэсцкага абласнога выканаўчага камітэта
УВАГА! Набліжаецца тэрмін прадастаўлення штогадовай інфармацыі фондамі

УВАГА! Набліжаецца тэрмін прадастаўлення штогадовай інфармацыі фондамі

Галоўнае ўпраўленне юстыцыі Брэсцкага аблвыканкама інфармуе, што на падставе падпункта 46.2 пункта 46 Палажэння аб стварэнні, дзейнасці і ліквідацыі фондаў у Рэспубліцы Беларусь, зацверджанага Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 01.07.2005 г. № 302 і артыкулы 9-2 Закона Рэспублікі Беларусь ад 30.06.2014 № 165-З «Аб мерах па прадухіленні легалізацыі даходаў, атрыманых злачынным шляхам, фінансавання тэрарыстычнай дзейнасці і фінансавання распаўсюджвання зброі масавага паражэння» фонды павінны штогод да 1 сакавіка даводзіць да ўсеагульнага ведама інфармацыю аб сваёй дзейнасці, а таксама пра паступленне і расходаванні грашовых сродкаў і іншай маёмасці.

Справаздачнасць аб дзейнасці павінна ўтрымліваць звесткі аб:
  • працягу дзейнасці Фонду з указаннем месца знаходжання кіруючага органа;
  • мерапрыемствах, праведзеных фондам за год, з указаннем іх мэтаў і зместу, удзельнікаў, у тым ліку журналістаў, блогераў, мадэратараў супольнасцяў у сацыяльных сетках;
  • колькасць заснавальнікаў фонду.

Інфармацыя пра паступленне грашовых сродкаў і іншай маёмасці павінна змяшчаць звесткі аб (аб):
  • маёмасці, перададзенай заснавальнікамі (заснавальнікам) фонду;
  • паступленнях ад праводзімых мерапрыемстваў;
  • даходах, атрыманых ад што ажыццяўляецца ў адпаведнасці са Статутам фонду прадпрымальніцкай дзейнасці;
  • паступленнях ад замежных і міжнародных арганізацый з указаннем звестак аб гэтых арганізацыях, а таксама сум грашовых сродкаў і канкрэтнай маёмасці;
  • добраахвотных ахвяраваннях;
  • паступленнях, атрыманых у якасці бязвыплатнай (спонсарскай) дапамогі;
  • іншых паступленнях.

Інфармацыя аб расходаванні грашовых сродкаў і іншай маёмасці павінна ўтрымліваць аб (аб):
  • агульнай суме і ўліку выдаткаў грашовых сродкаў і іншай маёмасці;
  • колькасці работнікаў фонду, памерах аплаты іх працы;
  • расходах на матэрыяльна-тэхнічнае забеспячэнне;
  • колькасці унітарных прадпрыемстваў, гаспадарчых таварыстваў, створаных фондам для ажыццяўлення прадпрымальніцкай дзейнасці, у тым ліку аб удзеле фонду ў такіх юрыдычных асобах;
  • выкарыстанні грашовых сродкаў і іншай маёмасці (з указаннем сум і мерапрыемстваў), якія паступілі:o   в качестве имущества, переданного учредителями (учредителем) фонда;

o   ад праводзімых мерапрыемстваў;

o   у якасці даходаў ад прадпрымальніцкай дзейнасці;

o   у якасці добраахвотных ахвяраванняў;

o   ад замежных і міжнародных арганізацый;

o   у якасці бязвыплатнай (спонсарскай) дапамогі;

o   з іншых крыніц.


Інфармацыя (справаздачнасць) павінна быць пісьменна, коратка і па сутнасці выкладзена і не павінна быць накіравана на папулярызацыю дзейнасці, не звязанай з мэтамі і задачамі фонду.

Дакладнасць звестак забяспечваецца фондамі.

Дакументы, якія змяшчаюць інфармацыю (справаздачнасць), падлягаюць пастаяннаму захоўванню ў фондзе.


Больш падрабязную інфармацыю можна атрымаць па тэлефоне: (80162) 21 18 13