Брэсцкага абласнога выканаўчага камітэта
УВАГА! Набліжаецца тэрмін прадастаўлення штогадовай інфармацыі фондамі
Галоўнае ўпраўленне юстыцыі Брэсцкага аблвыканкама інфармуе, што на падставе падпункта 46.2 пункта 46 Палажэння аб стварэнні, дзейнасці і ліквідацыі фондаў у Рэспубліцы Беларусь, зацверджанага Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 01.07.2005 г. № 302 і артыкулы 9-2 Закона Рэспублікі Беларусь ад 30.06.2014 № 165-З «Аб мерах па прадухіленні легалізацыі даходаў, атрыманых злачынным шляхам, фінансавання тэрарыстычнай дзейнасці і фінансавання распаўсюджвання зброі масавага паражэння» фонды павінны штогод да 1 сакавіка даводзіць да ўсеагульнага ведама інфармацыю аб сваёй дзейнасці, а таксама пра паступленне і расходаванні грашовых сродкаў і іншай маёмасці.
- працягу дзейнасці Фонду з указаннем месца знаходжання кіруючага органа;
- мерапрыемствах, праведзеных фондам за год, з указаннем іх мэтаў і зместу, удзельнікаў, у тым ліку журналістаў, блогераў, мадэратараў супольнасцяў у сацыяльных сетках;
- колькасць заснавальнікаў фонду.
Інфармацыя пра паступленне грашовых сродкаў і іншай маёмасці павінна змяшчаць звесткі аб (аб):
- маёмасці, перададзенай заснавальнікамі (заснавальнікам) фонду;
- паступленнях ад праводзімых мерапрыемстваў;
- даходах, атрыманых ад што ажыццяўляецца ў адпаведнасці са Статутам фонду прадпрымальніцкай дзейнасці;
- паступленнях ад замежных і міжнародных арганізацый з указаннем звестак аб гэтых арганізацыях, а таксама сум грашовых сродкаў і канкрэтнай маёмасці;
- добраахвотных ахвяраваннях;
- паступленнях, атрыманых у якасці бязвыплатнай (спонсарскай) дапамогі;
- іншых паступленнях.
Інфармацыя аб расходаванні грашовых сродкаў і іншай маёмасці павінна ўтрымліваць аб (аб):
- агульнай суме і ўліку выдаткаў грашовых сродкаў і іншай маёмасці;
- колькасці работнікаў фонду, памерах аплаты іх працы;
- расходах на матэрыяльна-тэхнічнае забеспячэнне;
- колькасці унітарных прадпрыемстваў, гаспадарчых таварыстваў, створаных фондам для ажыццяўлення прадпрымальніцкай дзейнасці, у тым ліку аб удзеле фонду ў такіх юрыдычных асобах;
- выкарыстанні грашовых сродкаў і іншай маёмасці (з указаннем сум і мерапрыемстваў), якія паступілі:o в качестве имущества, переданного учредителями (учредителем) фонда;
o ад праводзімых мерапрыемстваў;
o у якасці даходаў ад прадпрымальніцкай дзейнасці;
o у якасці добраахвотных ахвяраванняў;
o ад замежных і міжнародных арганізацый;
o у якасці бязвыплатнай (спонсарскай) дапамогі;
o з іншых крыніц.
Інфармацыя (справаздачнасць) павінна быць пісьменна, коратка і па сутнасці выкладзена і не павінна быць накіравана на папулярызацыю дзейнасці, не звязанай з мэтамі і задачамі фонду.
Дакладнасць звестак забяспечваецца фондамі.
Дакументы, якія змяшчаюць інфармацыю (справаздачнасць), падлягаюць пастаяннаму захоўванню ў фондзе.
Больш падрабязную інфармацыю можна атрымаць па тэлефоне: (80162) 21 18 13